وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیشبرد اهداف پروژه های سئو بدون اطلاع کامل از خود و رقبا ممکن نیست. حال سوال اینجاست که چگونه دانش کافی از رقبا کسب کنیم؟ در همین راستا ابزارهای مختلفی را خدمت شما معرفی کرده ایم که یکی از آنها حساب Moz Pro (خرید  اکانت MOZ Pro) است. با این ابزار می توان به راحتی رقبا را مورد تحلیل قرار داد و از فعالیت های روی سایت و یا خارج سایتشان اطلاعات زیادی کسب کرد.

ابزاری دیگر که در بین سئوکارها و وب مسترها بسیار محبوب است استفاده از ویژگی های بسیار مفید الکسا است. الکسا یکی از سایت هایی است که رقبا و کلمات کلیدی آنها و غیره را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا بتوانید به راحتی اسرار کاری رقبا را شناسایی کرده و سپس خود نیز جهت پیشی گرفتن از آنها در این مسیر گام بردارید یا از این اسرار الگو بگیرید.

خرید اکانت الکسا agency و پرمیوم از سئوسل

برای استفاده از تمام ویژگی های سایت الکسا ، باید حساب کاربری پرمیوم Alexa را خریداری کنید که با عنوان اکانت agency الکسا شناخته می شود. خرید یک اکانت پرمیوم agency الکسا alexa به طور مستقیم و از طریق وب سایت الکسا با قیمت بسیار بالایی ارائه می شود که به این امر همچنین مشکلاتی مانند پرداخت های بانکی بین المللی و محدودیت پرداخت نیز اضافه می شود. این در حالیست که سایت سئوسل اکانت یکماهه الکسا را ​​با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

مزایای خرید اکانت Agency و پرمیوم الکسا (alexa)

  • بررسی رشد و افول سایت به صورت گرافیکی و نموداری
  • انجام تحقیقات در زمینه کلیدواژه های ارگانیک و طبیعی
  • بررسی و تحلیل کلیدواژه های رقبا
  • بررسی و تحلیل بک لینک های رقبا
  • بررسی میزان دشواری و سختی کلمات کلیدی
  • بررسی سئو داخلی وب سایت
  • بررسی و تحلیل کاربران
  • بررسی و تحلیل علاقه مندی های کاربران
  • بررسی همپوشانی مخاطبان
  • قابلیت بررسی رقابت ها
  • دارا بودن قابلیت اکتشاف محتوا
  • بررسی کلی سایت ها
  • مقایسه سایت ها با یکدیگر
  • بررسی و استخراج سایت های برتر
  • و بسیاری از امکانات دیگر …

توضیحات بیشتر درباره مزیت های اکانت الکسا

با استفاده از ابزار همپوشانی مخاطبان الکسا مخاطبان خود را پیدا کرده و به آنها برسید. همچنین سایت های رقیب را پیدا کنید ، تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید و راه هایی را برای حضور در رتبه هایی برتر از رتبه های مخاطبان خود کشف کنید.

سایت های رقیب را پیدا کنید

با یافتن سایتهایی که برای همان مخاطبان رقابت می کنند ، تحلیل رقابتی خود را شروع کنید.

در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید

با تحقیق در مورد سایتهایی که از سایت شما بازدید می کنند ، بیشتر به مخاطبان خود برسید.

اینفلوئنسرها را کشف کنید

برای یافتن تأثیرگذاران جدید در سایت های مشابه جستجو کنید.

فکر می کنید همه رقبای خود را می شناسید؟

این که بسیاری از افراد گمان می کنند رقبای خود را به خوبی می شناسند سخت در اشتباهند. با تحلیل هایی ساده به این نتیجه خواهند رسید که واقعیت از آنچه در ذهن دارند بسیار متفاوت تر است. الکسا ابزاری است که این واقعیت ها را به شما نشان خواهد داد.

استراتژی های رقبا را کشف کنید

شما لازم است با استفاده از اکانت agency الکسا حدود ۱۰ سایت را با هم مقایسه کنید تا ببینید چه کسی محبوب ترین است و چه کسی در سئو بهترین کار را انجام می دهد. با استفاده از ماتریس کلید واژه های رقبا ، تجزیه و تحلیل عمیقی از کلمات کلیدی SEO رقبای خود انجام دهید تا بدانید آن ها دقیقا چه می کنند.

به دنبال فرصت هایی برای همکاری هستید

با استفاده از ابزار همپوشانی مخاطبان ، می توانید سایت هایی پیدا کنید که مشابه سایت هایی باشد که مخاطبان شما ممکن است از آن ها بازدید کنند. سایت هایی که رقیبی ندارند ممکن است برای دسترسی به اطلاعات تاثیرگذار ، وبلاگ نویسی مهمان ، تبلیغات یا اجرای مشارکت در بازاریابی به این ابزارها نیاز داشته باشند.

عملکرد SEO را با ابزار بررسی سایت الکسا بهبود بخشید

موارد فنی که شما را از رتبه بندی باز می دارد ، پیدا کرده و برطرف کنید. ابزار بررسی سایت الکسا کل سایت شما را اسکن می کند تا روش های افزایش بازدید از نتایج جستجو را کشف و به شما اعلام کند تا بتوانید آن ها را به بهترین نحو بهبود بخشید.

مشکلات را سریع بیابید

برای کشف هر مشکلی که بین شما و ترافیک جستجوی بیشتر وجود دارد ، یک بررسی SEO سریع و ساده و فنی را انجام دهید و دستورالعمل های واضح و آسان را دنبال کنید. بررسی سایت توسط اکانت الکسا، صفحات خاص را با موضوعات مشخص کرده و نکاتی را برای رفع موارد عملکرد در گزارش بررسی شما ارائه می دهد.

پیشرفت سایت را دنبال کنید

همیشه سعی کنید نمرات و رتبه SEO خود را دنبال کنید تا تاثیر و نتیجه تلاش هایتان را ببینید. به جرئت می توان گفت با تحلیل و رفع نواقص سایت، به راحتی می توانید سئو سایت را بهبود ببخشید.

خرید اکانت الکسا

وضعیت روشنی در مورد سلامتی سئو سایت خود کسب کنید

بسیاری از مشکلات فنی SEO می توانند بی تاثیر یا ساده به نظر برسند. در نتیجه ، زحمات کار سخت شما در ایجاد محتوای جدید سایت می تواند به راحتی از بین برود. ابزارهای اکانت الکسا شما را تحت پوشش گزارش های منظم قرار می دهد که هر دو هفته یکبار برای مشتریان پیشرفته برنامه ریزی می شود. الکسا برای موضوعاتی مانند زیر ابزارهای زیادی قرار داده است:

  • SEO موجود در صفحه ، از جمله مشکلات مربوط به برچسب عنوان و تعداد کلمات کم.
  • خطاهای خزیدن و کراولرها، از جمله پیوندهای شکسته و منابع مسدود شده توسط robots.txt.
  • تجزیه و تحلیل سرعت سایت، از جمله زمان بارگیری و لود صفحات سایت.
  • موارد امنیتی ، از جمله برچسب ها و فرم های نا امن.

دستورالعمل های مرحله به مرحله را دریافت کنید

نیازی به نگرانی در مورد رسیدن به بیش از لیست طولانی موارد عملی نیست. اکانت الکسا دستورالعمل های گام به گام در مورد بهترین روش برای مقابله با چالش ها ارائه می کند. دانستن اینکه چه کاری انجام شود و چگونه آن را انجام دهیم ، کار ما را بسیار ساده خواهد کرد.

ابتدا روی موضوعات مهم متمرکز شوید

شما همیشه نمی توانید همه کارها را یکجا انجام دهید. موارد عملی را که می خواهید ابتدا با آنها مقابله کنید انتخاب کنید و گزارشی را برای آن ها بارگیری کنید. با وجود قابلیت بارگیری ابزار Site Audit ، اولویت بندی در مکانی که می خواهید شروع کنید آسان است. برای ارسال دستورالعمل های روشن به توسعه دهنده خود ، همه کارها را از طریق گزارش آنلاین سئو بارگیری کنید و در اختیار داشته باشید و یا گزارش موردنظر را برای توسعه دهنده سایت خود ارسال کنید.

یافتن کلمات کلیدی جدید با ماتریکس کلمات کلیدی

به سرعت فرصتهایی را برای بستن شکاف سئو بین شما و بزرگترین رقبایتان کشف کنید. این کار به راحتی با یافتن ایده های جدید کلمات کلیدی ممکن خواهد شد.

کلمات کلیدی وب سایت را بررسی کنید

سریع کلمات کلیدی را که از دست داده اید در رده بندی رقبای خود قرار دهید.

مقایسه SEO را اجرا کنید

کلمات کلیدی SEO را با حداکثر ۱۰ سایت مقایسه کنید تا ببینید در چه مکانی در برابر رقابت خود ایستاده اید.

کشف تفاوت های محتوایی

پرده از کلمات کلیدی رقیبان خود برای کسب ترافیک بیشتر بردارید و از آن ایده ها حداکثر استفاده را بکنید. برای رشد سهم صوتی خود ، با این شرایط سعی کنید محتوای جدید ایجاد کنید.

کلمات کلیدی رقیب را برای حدود ۱۰ سایت مقایسه کنید

ابتدا سایت های رقیب را با استفاده از ابزار مخاطب الکسا پیدا کنید و گزارشی را اجرا کنید تا کلمات کلیدی مشترک در مورد آن سایت ها مشاهده کنید. سایتهای همپوشانی برتر را به یک لیست اضافه کنید و گزارشی را در ماتریس کلید واژه رقابت کننده اجرا کنید. ابتدا می بینید که کدام سایت ها بیشترین اشتراک را در جستجوی ارگانیک و پولی دارند و بیشترین ترافیک را جذب می کنند. به پایین ماتریس کلید واژه یا جدول کلیه کلمات کلیدی که باعث ترافیک هر سایت می شوند ، بروید تا کلمات کلیدی جداگانه را پیدا کنید که به یک یا چند سایت در مجموعه اشاره می کنند. از اینجا ، می توانید برای تمرکز روی ترافیک ارگانیک یا پرمیوم، جابجا شوید یا از فیلترها برای یافتن کلمات کلیدی خاص استفاده کنید.

ببینید چه کلمات کلیدی را از دست می دهید

آیا رقبای شما برخی از همان کلمات کلیدی SEO را به اشتراک می گذارند و روی آنها کار می کنند؟ آیا شرایط جستجو وجود دارد که بسیاری از سایت های رقیب برای آنها رتبه بندی می کنند و زمان می گذارند، اما شما این کار را نمی کنید؟ اگر چنین است ، این موارد احتمالاً در صنعت شما دارای اصطلاحات مرتبط هستند. برای یافتن شکاف های کلیدی در سایت خود از فیلترها استفاده کنید و اصطلاحات جدیدی را برای استفاده در محتوای سئوی خود مشخص کنید تا به بهتر از رقبای خود در ترافیک ارگانیک کمک کنید.

کلمات کلیدی را با هدف خرید پیدا کنید

برای اولویت بندی تلاش های خود در استفاده از بهترین کلمات کلیدی از فیلترهای ما استفاده کنید. فیلتر کلمات کلیدی خریدار، مکانی عالی برای شروع است. این به شما کمک می کند تا به سرعت فرصت های کلیدی کلیدی را که نشان دهنده قصد خرید است ، کشف کنید. می توانید از فیلترها برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابت ، کلمات کلیدی دم بلند ، نمایش داده شد که حاوی یک اصطلاح خاص و موارد دیگر باشد استفاده کنید.

عملکرد وب سایت خود را با ابزار مقایسه سایت الکسا مشخص کنید

رهبران صنعت را شناسایی کنید و روندها را با مقایسه سایت الکسا کشف کنید. برای به دست آوردن دید در عملکرد سایر سایتها ، می تونید یک تحلیل رقابتی انجام دهید. آمار ترافیک وب سایت و معیارهای عملکرد را برای سایر سایتها دریافت کنید. ببینید که چگونه در مقابل رقبای خود کنار می آیید.

خرید اکانت الکسا

رقبا را تجزیه و تحلیل کنید

برای درک اینکه چه استراتژی هایی برای دیگران کار می کنند و چه چیزی ممکن است برای شما مفید باشد از بینش رقابتی استفاده کنید.

پیشی گرفتن از رقبا

معیار را ردیابی کنید و عملکرد خود را نسبت به رقبای خود پیگیری کنید. استراتژی خود را برای پیشی گرفتن از رقبای خود برنامه ریزی کنید.

شما همچنین می توانید با استفاده از اکانت agency الکسا منابع ترافیکی و معیارهای تعاملی را با هم مقایسه کنید تا بفهمید کدام کانال های بازاریابی موفق تر هستند. با بررسی اینکه چه راهکارهایی برای سایتهایی با مخاطبان مشابه کار می کنند ، تاکتیک هایی را کشف می کنید که ممکن است برای شما نیز مفید باشد.

ابزار سختی کلید واژه

هنگام برنامه ریزی محتوای سئو خود ، تصمیمات بهتر و با اطمینان تری بگیرید. ابزار پیشنهادی کلمه کلیدی الکسا با استفاده از قدرت رقابتی سایت شما برای یافتن بهترین ایده های کلمه کلیدی برای وب سایت شما طراحی شده است.

بررسی سئو داخلی

با استفاده از قابلیت بررسی سئو داخلی الکسا می توان وضعیت کامل سئو داخلی سایت همچون بررسی در قالب یک چک لیست، بررسی متا و… را بررسی کرد. در واقع با این ابزار شما می توانید یک تجزیه و تحلیل سئوی عالی داشته باشید.

بررسی بک لینک های رقبا

با استفاده از الکسا خواهید توانست بک لینک های رقبا را کشف کرده و به راحتی منابعی که در آن اقدام به درج لینک کرده اند را بررسی کنید و خودتان نیز در آن منابع لینک بسازید و یا اینکه از خرید بک لینک معتبر استفاده نمائید.

صفحه خرید اکانت الکسا در سایت سئوسل: https://seocell.ir/alexa-account/

  • ۰
  • ۰

خرید اکانت Moz pro

خرید اکانت moz pro (ماز پرو) که به عنوان یکی از ابزارهای تحلیلی سئو بوده دارای اهمیت زیادی می باشد. فعالیت در حوزه سئو بدون بررسی و تحلیل رقبا امکانپذیر نیست. شما برای ارتقای رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل لازم است نقاط قوت رقیب را یافته و در آن سمت پیش بروید. همچنین می‌توانید با کشف نقاط ضعف رقیب، در آن مسائل، خود را قدرتمندتر نموده تا بتوانید به راحتی جایگاه رقیب را بدست آورید.

خرید اکانت moz pro (ماز / موز) سئو و بهینه سازی سایت افزایش رتبه سایت در گوگل و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل سئو تضمینی سئوسل

چگونه رقبا را تحلیل و آنالیز کنیم؟

برای تحلیل رقبا ابزارها و سایت‌های گوناگونی وجود دارند که یکی از این سایت‌ها moz.com می‌باشد. سایت Moz با ارائه اطلاعاتی مفید، باعث می‌گردد که شما با تمامی ضعف‌ها و قوای سایت خود و رقبا آشنا شده و آنها را رفع نمائید. به کمک سایت ماز (که در برخی موارد موز هم خوانده می‌شود) می‌توانید مواردی را انجام دهید که در ادامه شرح داده خواهد شد. پیش از آن لازم است یک اکانت moz pro خریداری نمائید.

قابلیت های مهم اکانت moz pro

  • رتبه کلمات کلیدی خود را بررسی و رصد نمائید.
  • بک لینک های سایت خود و رقبا را مشاهده و تحلیل نمائید.
  • مشکلات فنی و همچنین سئوی داخلی سایت خود را یافته و برطرف نمائید.
  • با ایجاد کمپین ها، روند رشد و یا افول سایت خود را بررسی و ارتقا دهید.

این‌ها تنها بخشی از امکانات این سایت قدرتمند و اکانت MOZ Pro می‌باشد.

تحلیل لینک سازی خارجی به صورت جامع

حتما می دانید که بک لینک یکی از فاکتورهای اساسی در سئو می باشد. حال در صورتی که قصد داشته باشید جایگاه رقبا را بدست آورید باید بدانید که آنها در کدام منابع لینک ساخته اند و یا خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی را از کدام سایت انجام داده اند.

بدست آوردن این اطلاعات می تواند باعث شود شما نیز به همان سمت و سو گرایش پیدا کرده و قدرت رقیب را بدست آورید و پله پله جایگاه آن رقیب را از آن خود کنید.

تحلیل لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی نیز همچون لینک سازی خارجی از فاکتورهای اساسی در رتبه بندی می باشد. شما لازم است با اصول لینک سازی داخلی سایت آشنا باشید و جهت آشنایی بیشتر، نحوه لینک سازی داخلی رقبا را نیز بررسی نمائید. این بررسی ها به راحتی می تواند توسط اکانت moz pro انجام شود.

نحوه استفاده از سایت و اکانت moz pro

برای استفاده از سایت MOZ لازم است یک حساب کاربری پرمیوم داشته باشید. هزینه واقعی خرید اکانت MOZ Pro برابر با ۱۷۹ دلار به صورت ماهیانه است که تیم سئوسل این اکانت را با هزینه بسیار پایین عرضه می‌نماید.

آیا اکانت moz pro قابل تمدید است؟

بله شما می‌توانید با هزینه ۱۷۹ دلار اقدام به تمدید این اکانت به مدت یک ماه دیگر نمائید که پیشنهاد نمی‌گردد. بنابراین پس از منقضی شدن اکانت خریداری شده از سئوسل، می‌توانید اقدام به خرید یک اکانت جدید نمائید.

آیا اکانت Moz pro تنها مختص افراد سئوکار و متخصص است؟

خیر. هر وبمستری که صاحب یک سایت و یا وبلاگ می‌باشد لازم است با داشتن یک اکانت moz pro ، خود اقدام به تحلیل رقبا نماید و نیازی نخواهد بود که بابت این موارد هزینه‌های گزافی را صرف نماید.

تعرفه، هزینه و قیمت خرید اکانت MOZ Pro

هزینه تهیه اکانت ماز پرو یک ماهه ۱۹ هزارتومان می‌باشد.

پس از خرید اکانت MOZ Pro

اطلاعات آن (ایمیل و پسوورد) برای شما ارسال خواهد شد.

صفحه خرید اکانت moz pro در سایت سئوسل: https://seocell.ir/mozpro/

  • ۰
  • ۰

طراحی پست اینستاگرام بعد از تولید محتوای متنی، مهمترین موضوعی است که لازم است به آن توجه کنیم. اما سوال اینجاست که ساخت پس زمینه پست اینستاگرام چگونه باشد که بتوانیم کاربران پیج و اکانت اینستاگرام را جذب کنیم؟

طراحی پست های اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام حرفه ای و زیبا توسط سئوسل با قیمت هزینه و تعرفه مناسب

ساخت پست اینستاگرام ، اولویت فعالیت اینستاگرامی

وقتی اکانت اینستاگرام شما دارای موضوع مشخصی بوده و حتی تولید محتوای مناسبی نیز دارید، اما طراحی جذابی ندارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که کاربر تبدیل به مشتری شود.

برای تبدیل کاربر حاضر در پیج اینستاگرام به مشتری خود، نیاز به طراحی پست اینستاگرام به صورت حرفه ای دارید.

قالب پست اینستاگرام چیست؟ 

اگر فرمت محتوای شما مشابه بوده و نیازمند طراحی پست های کاملا متفاوت ندارید، شما نیازمند یک قالب پست اینستاگرام هستید که تمامی پست های خود را در آن قالب ها طراحی کنید.

در واقع با طراحی قالب اینستاگرام، تمامی پست های شما مشابه همان قالب طراحی خواهند شد و تنها جایگاه تصویر و متن در پست های طراحی شده تغییر خواهند کرد.

قالب های اینستاگرام معمولا دارای نوار بالایی یا پایینی (هدر یا فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره های تماس و… به صورت ثابت و همیشگی درج می شوند.

پیج هایی همچون پیج های فروشگاهی، همکاری در فروش، پیج های بازاریابی و مارکتینگ معمولاً به این سبک از طراحی نیاز دارند. 

برای اینکه مطمئن شوید کدام طرح و سبک طراحی اینستاگرام برای شما مناسب تر است کافیست با ما در ارتباط باشید.

طراحی پست های اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام حرفه ای و زیبا توسط سئوسل با قیمت هزینه و تعرفه مناسب

طراحی پست اینستاگرام متفاوت و منحصر به فرد

شاید همیشه نیاز به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی نیاز دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل انجام خواهد شد و هر پست از صفر طراحی می گردد.

ساخت کلیپ برای پست اینستاگرام

ساخت کلیپ و ویدیو برای پست اینستاگرام یک مبحث کاملاً متفاوت با طراحی عکس پیج اینستاگرام است. در صورتی که قصد دارید محتوای ویدیویی برای پیج خود قرار دهید لازم است نوع ویدیو که شامل تدوین ویدیو یا طراحی موشن گرافیک است را انتخاب نمایید. 

از آنجاییکه سبک های متفاوتی جهت ایجاد ویدیو وجود دارد برای دریافت راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید تا بهترین سبک طراحی با توجه به نوع کسب و کار و موضوع پیجتان به شما پیشنهاد گردد.

طراحی پست های اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام حرفه ای و زیبا توسط سئوسل با قیمت هزینه و تعرفه مناسب

تعرفه طراحی پست اینستاگرام (هزینه و قیمت طراحی پست اینستاگرام)

طرح ها می توانند به سه صورت تحویل داده شوند.

  • طراحی و تحویل هر پست به صورت مستقل و با فرمت JPG و بالاترین کیفیت و به صورت کاملاً آماده.
  • طراحی و تحویل قالب طراحی شده با فرمت PNG (قابل استفاده به سادگی با نرم افزارهای ویرایش عکس موبایل برای ایجاد پست های بعدی).

قالب PNG به صورت خام تحویل داده می شود. یعنی مکان تیترها، متن ها و تصاویر، کاملا خالی طراحی می شوند و شما می توانید این جایگاه ها را در طرح، با مقادیر دلخواهتان پر نمائید.

به عنوان نمونه، طرح زیر یک طرح با فرمت PNG بوده که به مشتری تحویل داده شده است.

طراحی پست اینستاگرام با گوشی موبایل توسط سئوسل
قالب طراحی شده اینستاگرام به صورت خام

مشتری با ویرایش این قالب در نرم افزارهای ویرایش عکس، قادر خواهد بود با اضافه کردن عنوان و عکس در پس زمینه، پست خود را طراحی کند و هر بار با تغییر عنوان و تصویر، به طور روزانه پست جدید با قالب یکسان طراحی نماید. به عنوان نمونه، طرح زیر یک طرح نهایی با قالب خام بالا می باشد.

طراحی پست اینستاگرام با گوشی موبایل توسط سئوسل
ویرایش قالب خام و طراحی پست نهایی
  • طراحی و تحویل قالب طراحی شده با فرمت PSD (قابل ویرایش با برنامه فتوشاپ).

در حال حاضر امکان ثبت سفارش هم به صورت مستقل و به تعداد دلخواه و با قیمت آزاد (بدون تخفیف) مهیا شده و هم می توانید سفارش خود را بر مبنای پکیج های ارائه شده ثبت نمائید. دو پکیج یکتا و هم طرح جزو پکیج های فعلی سایت هستند.

با پکیج های هم طرح، شما پستهایی با یک قالب اما با محتوای متفاوت (مثل تیترهای متفاوت و تصاویر زمینه مختلف) تحویل خواهید گرفت.

با پکیج های یکتا، تمامی پست های شما دارای قالب های متفاوت و متنوع خواهند بود.

طراحی پست های اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام حرفه ای و زیبا توسط سئوسل با قیمت هزینه و تعرفه مناسب

برای مشاهده لیست پکیج های سایت و ثبت آنلاین سفارش، بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاهده لیست پکیج ها

آیا نرم افزار پست ساز اینستاگرام برای گوشی وجود دارد؟

اگر منظور شما از این سوال این است که بتوانید از صفر پست اینستاگرامی طراحی کنید بله وجود دارد اما با گوشی موبایل بسیار مشکل است.

این در حالیست که با نرم افزارهایی همچون picsart می توانید با یکبار طراحی قالب توسط تیم سئوسل، در دفعات بعد خودتان با گوشی موبایل خود اقدام به قرار دادن تصاویر و متن های متفاوت در داخل قالب طراحی شده نمایید و پست های متفاوت خلق کنید و در این صورت نیازی به هزینه های اضافی برای تولید پست های با قالب مشابه نیست.

عکس پیج اینستاگرام را از کجا دانلود کنیم؟

بهتر است عکس های پیج اینستاگرام اختصاصی باشند و توسط خودتان ثبت شده باشند. اما چنانچه قصد دارید از تصاویر دیگران در پست های خود استفاده نمایید توجه داشته باشید که این تصاویر از عکاس مجوز تکثیر یا استفاده داشته باشند.

برای کاربرد آسانتر تصاویر در طراحی پست، بهتر است تصاویر شما با فرمت PNG و با پس زمینه شفاف باشند.

آیا آموزش طراحی پست اینستاگرام نیز ارائه می گردد؟

در حال حاضر در سئوسل متاسفانه آموزش طراحی پست اینستاگرام ارائه نمی شود و صرفاً خدمات طراحی به طور مستقیم خدمت مشتریان گرامی ارائه خواهد شد.

برای سفارش ساخت پست های زیبا در اینستاگرام از کجا شروع کنیم؟

کافیست از طریق پنل کاربری و یا تلگرام و واتساپ با شماره ۰۹۰۳۶۲۳۲۳۳۳ درخواست خود را مطرح نموده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید و به یک جمع بندی مناسب برسید. سپس فاکتور درخواستی شما در پنل اختصاصی سئوسل برای شما صادر شده که می توانید به یکی از روش های آنلاین یا کارت به کارت اقدام به پرداخت نموده تا پروژه طراحی درخواستی شما آغاز گردد.

نمونه پست اینستاگرام طراحی شده توسط سئوسل

توجه داشته باشید که این پست ها صرفاً یک نمونه بوده و طرح ها به این نمونه ها محدود نمی گردند. طراحی درخواستی شما و نمونه هایی که مدنظر دارید و هر طرحی که در ذهن خود دارید برای شما از صفر و با بالاترین کیفیت طراحی خواهد شد و از این بابت هیچگونه محدودیت وجود ندارد.

 

صفحه طراحی پست اینستاگرام در سایت سئوسل: https://seocell.ir/instagram-post-design/

  • ۰
  • ۰

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت صحیح و با یک گرافیک زیبا و قالب ثابت، مشخص و شکیل برای صاحبان صفحه اینستاگرام که قصد دارند صاحب یک اکانت اینستاگرام حرفه ای باشند ضروری است.

چرا مدیریت اینستاگرام؟

اینستاگرام یکی از بزرگترین، پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر می باشد که بسیاری از کسب و کارها هم اکنون که شما در حال مشاهده این صفحه هستید، در حال کسب درآمد از آن هستند. پس نباید زمان را بیش از این از دست داد.

ایده های فراوانی که برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد و همچنین فضای مناسبی که جهت توسعه کسب و کارتان در اختیارتان قرار گرفته است، این موضوع را ضروری می کند که هرچه سریع تر به فکر مدیریت اکانت اینستاگرام خود به صورت حرفه ای و به روز باشید.

مدیریت پیج اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

وقتی از مدیریت اینستاگرام صحبت می کنیم در واقع از بررسی کسب و کار، سلیقه گرافیکی مشتریان کسب و کار، طراحی یک قالب اختصاصی برای پست، گردآوری محتوای متنی و تصویری و سپس ادغام انواع محتوا با قالب پست جهت ایجاد یک طرح گرافیکی زیبا و حرفه ای و انتشار روزانه و منظم پست یا استوری ها یا هر دو در پیج صحبت می کنیم.

هر کدام از بخش هایی که ذکر شد، یعنی بررسی سلیقه مشتریان، تولید محتوای متنی، تولید محتوای گرافیکی و انتشار محتوا، چند بخش کاملا مستقل از هم بوده که همه آنها در خدمات مدیریت اینستاگرام سئوسل به صورت یکجا در کنار هم ارائه می گردند.

کارشناسان ما با بررسی پیج و موضوع کاری شما، پیشنهاداتی را جهت بهتر شدن پیج به شما خواهند داد و پس از دریافت ایده های تولید محتوا از شما و طراحی گرافیک، اقدام به طراحی قالب پست اختصاصی خواهند کرد و سپس کاملاً منظم و برنامه ریزی شده اقدام به انتشار آنها در پیج خواهند کرد تا پیج شما شاهد بروزرسانی های مداوم باشد و همواره بتوانید رضایت دنبال کنندگان خود را جلب نمائید.

چرا باید تولید محتوا برای پیج اینستاگرام را برونسپاری کرد؟

این سوال که چرا لازم است مدیریت پیج خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید پاسخ متفاوتی خواهد داشت. ممکن است فرصت کافی برای مدیریت اکانت اینستاگرام خود را نداشته باشید و یا حتی تجربه، تسلط و دانش کافی در این زمینه نداشته باشید. در هر صورت و به هر دلیلی که، الان دقیقا همان زمانیست که باید فکری برای مدیریت حرفه ای اینستاگرام بکنید.

ادمین اینستاگرام به صورت اختصاصی

وقتی مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به سئوسل می سپارید، سئوسل یک یا چند ادمین پیج اینستاگرام به صورت اختصاصی برای اکانت اینستاگرام شما تعیین کرده و کلیه فعالیت پیج شما توسط این ادمین ها به طور اختصاصی اداره می گردد.

تاثیر مدیریت حرفه ای اینستاگرام روی برندسازی

اگر قصد دارید برند شما در ذهن مخاطبین حک شود، لازم است یک ریتم ثابت و مشخصی در تولید محتوا داشته باشید. این ریتم همانطور که توضیح داده شد، در بحث گرافیک، زمان انتشار پستها و … مطرح می شود و اجرای منظم و مداوم باعث نقش بستن در ذهن مخاطب شده و مخاطب در گذر زمان، شما را به عنوان یک برند خاص خواهد پذیرفت.

استفاده صحیح از هشتگ ها در مدیریت صفحه اینستاگرام

چنانچه قصد دارید محتوای خود را به طور صحیح معرفی کنید، لازم است آن را توسط هشتگ ها هدف گذاری کنید. انتخاب صحیح هشتگ و درج آن در کپشن پست ها یکی از مواردیست که در مدیریت حرفه ای باید به آن توجهات لازم را داشته باشیم.

آیا تولید محتوا در اینستاگرام باعث افزایش فالوور واقعی می شود؟

افزایش فالوور واقعی پیج اینستاگرام شما در گذر زمان و به صورت طبیعی رخ خواهد داد و صرفاً درج محتوا نمی تواند تضمینی بر افزایش فالوور پیج شما باشد. بدون شک مدیریت صحیح پیج اینستاگرام در جذب مخاطب تاثیر بسزایی داشته اما میزان جذب مخاطب و تعداد افزایش فالوورهای اینستاگرام قابل پیش بینی و تخمین نیست.

خرید پیج اینستاگرام آماده یا فالوور اینستاگرام چه تاثیری دارد؟

عصر حاضر، عصر جلب رضایت مخاطب است و جلب رضایت نیز تنها با ارائه خدمات مناسب همچون خدمات اطلاع رسانی و پشتیبانی مناسب و خدمات با کیفیت دیگر امکان پذیر می باشد. بنابراین خرید پیج اینستاگرام یا خرید فالوور تنها زمانی به شما کمک خواهد کرد که بتوانید روند فعالیت طبیعی خود را نیز به صورت موازی پیش ببرید.

به عنوان مثال، با اینکه جذب فالوور واقعی در حال حاضر به روش اتوماسیون ها امکان پذیر نمی باشد، گاهاً ناچار به خرید پیج اینستاگرام فیک خواهید شد و یا اگر صاحب پیج هستید و تعداد فالوورهای شما زیاد نیست، ممکن است نیازمند افزایش فالوور اینستاگرام به صورت فیک باشید.

گرچه فالوورهای فیک هیچ مزیتی مانند لایک کردن، مشاهده پست و کامنت گذاشتن ندارند، اما تعداد بالای فالوورهای شما حس اعتماد خاصی به مخاطبتان خواهد داد و این کار به شما کمک خواهد کرد که بتوانید توجه کاربران خود را به بهترین شکل ممکن جلب کنید. چرا که کاربران اغلب به پیج هایی که تعداد فالوورهای پایینی دارند اعتماد نمی کنند یا به سختی اعتماد می کنند.

در صورتی که نیاز به تهیه پیج آماده و یا افزایش فالوور اینستاگرام دارید کافیست به صفحه خرید پیج اینستاگرام در سایت مراجعه نمائید.

آیا مدیریت پیج اینستاگرام باعث رفتن پست ها به اکسپلور می شوند؟

مدیریت پیج اینستاگرام بر خلاف آنچه که بسیاری از ارائه دهندگان ادعا می کنند، هیچ رابطه مستقیمی با دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام ندارد.

قرار دادن پست در اکسپلور بر مبنای یک سری از الگوریتم های کاملا پیشرفته انجام می شود و به تعداد فالوورهای شما، تعداد دنبال کنندگان فالوورهای شما و همچنین تعداد دنبال شوندگان آنها دارد. اینکه مدیریت اکانت اینستاگرم شما به صورت صحیح انجام شود می تواند شانس دیده شدن شما را در اکسپلور بسیار افزایش دهد اما به تنهایی هیچ تضمینی در مشاهده پست در اکسپلور وجود ندارد.

مدیریت بهترین زمان انتشار پست های اینستاگرام

شما لازم است در زمان طلایی پیج خود پست بگذارید. این زمان طلایی در اغلب پیج ها مشابه بوده و با اختلاف کمی وجود دارند اما برای بررسی دقیق این زمان طلایی و انتشار پست در زمان های مناسب، تیم مدیریت اینستاگرام سئوسل تمامی بررسی های لازم را انجام داده و بهترین زمان انتشار را در نظر خواهند گرفت.

چرا تیم مدیریت اینستاگرام سئوسل؟

سئوسل با تجربه طولانی در این زمینه و داشتن یک تیم متعهد و با تجربه در زمینه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی، با قدرت کامل، این آمادگی را خواهد داشت که مدیریت پیج شما را بر عهده گرفته و در راستای رشد محتوایی صفحه اینستاگرام شما، فعالیت های لازم را برنامه ریزی و پیاده سازی نماید.

از برخی ویژگی های تیم تولید محتوای سئوسل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظم کاری دقیق و حداکثری در اجرای فرآیندهای مدیریت اکانت ها
  • متعهد و مسئولیت پذیر در انجام وظایف محوله
  • پشتیبانی مداوم و پی در پی مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • اجرای فعالیت های مدیریتی حتی در روزهای تعطیل
  • تعرفه بسیار مناسب با توجه به کیفیت تولید، مدیریت و انتشار محتوا

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

از آنجائیکه شرایط هر پیج و کسب و کار متفاوت بوده و حجم کاری متفاوتی نیاز دارند، در نظر گرفتن یک تعرفه ثابت چندان منطقی به نظر نمی رسد.

تعرفه ها با توجه به نوع محتوای مورد نیاز شما و نحوه مدیریت درخواستی متفاوت خواهند بود. 

به عنوان مثال، تولید محتوای تصویری و همچنین تولید محتوای ویدیویی دو هزینه کاملا متفاوت خواهند داشت.

همچنین می توانید انتشار محتوا در پیج را خودتان بر عهده گرفته و در زمان دلخواه خود منتشر نمائید.

از جهت دیگر، به منظور افزایش وسعت انتخاب مشتریان گرامی، راه را جهت انتخاب پکیج های دلخواه هموار کرده ایم تا مشتریان بتوانند هر سبکی از تولید محتوای اینستاگرام را که می پسندند انتخاب نمایند.

در صورتیکه نیاز به مشاوره در این زمینه دارید کافیست با شماره ۰۹۰۳۶۲۳۲۳۳۳ تماس گرفته و یا پس از عضویت در پنل کاربری سایت (اینجا کلیک کنید)، اقدام به ارسال یک تیکت پشتیبانی نمائید تا در اسرع وقت، درخواست شما توسط تیم پشتیبانی بررسی و پاسخ و راهنمایی های لازم برای شما ارسال گردد.

صفحه مدیریت پیج اینستاگرام در سایت سئوسل: https://seocell.ir/instagram-management/

  • ۰
  • ۰

خرید پیج اینستاگرام برای کسانی که قصد دارند خیلی سریع صاحب یک پیج اینستاگرام شوند، بهترین تصمیم است.

اینستاگرام (instagram)

اما تمام مشتریان عزیزی که به دنبال خرید اکانت اینستاگرام هستند، تقاضای پیج های آماده با فالوورهای صد در صد واقعی می کنند. حدوداً ۲ سال است که به دلیل تغییرات گسترده الگوریتم اینستاگرام، امکان افزایش فالوور واقعی امکان پذیر نیست. به همین خاطر در حال حاضر جذب فالوور واقعی تنها به روش های طبیعی انجام می شود.

خرید پیج اینستاگرام تضمینی و ارزان

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی

اگر به دنبال خرید پیج اینستاگرام واقعی هستید، احتمالاً به نتیجه مناسبی نخواهید رسید. چرا که اخیراً تعداد پیج های آماده با فالوورهای واقعی نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است. در صورت وجود چنین پیجی جهت فروش، در سایت قرار خواهیم داد.

اینستاگرام (instagram)

از طرفی، برای جذب فالوورهای واقعی، چه از طریق تولید محتوا و چه تبلیغات، نیازمند تعدادی فالوور در ابتدا هستید.

اکنون سوال اینجاست که این فالوورها را چطور باید جذب کرد؟

هدف سئوسل از ارائه سرویس افزایش فالوور اینستاگرام و فروش پیج اینستاگرام این است که فالوورهای پیج شما را به تعداد دلخواه افزایش دهد تا بتوانید ادامه فعالیت را با قدرت بیشتر از سر بگیرید.

خرید پیج اینستاگرام با لایک خور بالا
شروع پیشرفت با خرید پیج اینستاگرام

فالوورهای تمامی پیج های سئوسل در حال حاضر فیک اما با کیفیت بالا می باشد.

خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای با کیفیت

خرید پیج اینستاگرام با فالوور فیک با کیفیت به شما کمک میکند خیلی سریع صاحب یک پیج با تعداد فالوور بالا شوید و بتوانید فعالیت های تبلیغاتی خود را بسیار سریع تر از آنچه انتظار دارید شروع کنید.

منظور از فالوور با کیفیت، فالووری است که تشخیص فیک بودن آن آسان نیست. این در حالیست که بسیاری از ارائه دهنده گان فالوور فیک اینستاگرام، کیفیت مناسبی را ارائه نمی دهند.

خرید پیج یا افزایش فالوور اینستاگرام
خرید اکانت اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و ویو (بازدید) پست ها

فالوورهای فیک از پست ها بازدید نمی کنند و اصطلاحاً ویو نمی کنند. به همین خاطر زمانی که استوری منتشر کنید و یا ویدیویی پست کنید، در حالت عادی بازدیدی نخواهد داشت. مگر آنکه برای استوری ها و پست های خود، بازدید سفارش دهید.

ریزش فالوور ها پس از خرید پیج اینستاگرام

از آنجائیکه الگوریتم های اینستاگرام مدام در حال تغییر هستند، وجود ریزش پس از افزایش فالوور غیر قابل اجتناب است. اما میزان این ریزش مشخص نیست و قابل پیش بینی نمی باشد.

خرید اکانت اینستاگرام با لایک مناسب

فالوورهای پیج هایی که حاوی فالوور فیک هستند، پست های شما را لایک نمی زنند. این خصوصیت فالوورهای فیک است که تنها تعداد فالوورهای پیج شما را از جنبه های تبلیغاتی بیشتر نشان می دهند. بنابراین اگر به دنبال خرید پیج اینستاگرام با لایک خور بالا هستید، پیج های سئوسل مناسب شما نمی باشد.

افزایش لایک اینستاگرام با فالوورهای واقعی
افزایش لایک اینستاگرام با افزایش تعامل فالوورها

روش تحویل پیج خریداری شده

پس از خرید پیج، یوزرنیم و کلمه عبور پیج به شما تحویل داده خواهد شد که می توانید وارد پیج شده و تمامی اطلاعات همچون شماره تماس، ایمیل و دیگر اطلاعات را تغییر دهید. به این ترتیب پیج به طور کامل به شما واگذار خواهد شد.

اینستاگرام (instagram)

نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

برخی از خریداران پیج اینستاگرام ممکن است نگرانی هایی در مورد مشکلات پس از خرید داشته باشند. نگرانی هایی مانند بازگردانی پیج توسط فروشنده و یا بسته شدن پیج ها! 

سئوسل با توجه به فعالیت بلندمدت در این حوزه به شما اطمینان خواهد داد که پیج های فروخته شده تحت هیچ شرایطی بازگردانی نخواهد شد و فعالیت سئوسل همواره قانونی بوده و خواهد بود.

خرید و فروش پیج اینستاگرام
خرید و فروش پیج اینستاگرام

اما در مورد بسته شدن و یا غیرفعال شدن پیج هیچگونه تضمینی نمی توان ارائه داد. پیج ها می توانند به دلایل مختلفی بسته شوند و یا disable شوند. در برخی مواقع این مشکلات قابل حل است و پیج قابل بازیابیست اما در برخی موارد نیز بازیابی ممکن نیست.

خرید پیج اینستاگرام ارزان

همانطور که عرض شد، به دلیل تغییرات بزرگ در هسته اینستاگرام، امکان افزایش فالوور، چه فالوورهای واقعی و چه فالوورهای فیک با مشکلات جدی مواجه شده است. از این رو به تناسب، هزینه خرید اکانت اینستاگرام نیز افزایش داشته است.

اما سئوسل با توجه به تمامی شرایط، فروش پیج اینستاگرام را با کمترین تعرفه و قیمت ارائه می نماید.

اینستاگرام (instagram)

قیمت خرید پیج اینستاگرام

تمامی قیمت های فعلی برای فروش پیج اینستاگرام در پنل سئوسل قابل مشاهده و سفارش می باشد که می توانید به طور مستقیم پیج موردنظر خود را سفارش دهید.

مشاهده پیج ها و خرید آنلاین

افزایش فالوور اینستاگرام به جای خرید پیج

کلیه شما مشتریان عزیز می توانید بدون خرید پیج اینستاگرام، برای پیج فعلی خودتان افزایش فالوور انجام دهید. برای انجام این افزایش نیازی به کلمه عبور پیج شما نخواهد بود.

آیا پیج های فروخته شده قابل پس دادن هستند؟

به دلیل اینکه پس از فروش پیج، اطلاعات پیج در اختیار مشتری قرار می گیرد، پیج های فروخته شده قابل پس گرفتن نیستند.

مشاهده در سایت اصلی: https://seocell.ir/buy-instagram-page/

  • ۰
  • ۰

مشاوره سئو چیست؟ و چرا نیاز به مشاور سئو داریم؟

مشاوره رایگان سئو از خدماتی می باشد که سئوسل با افتخار به تمامی کسب و کارهای نوپا و سایتهایی که در ابتدای راه بوده و قصد ورود به بازار آنلاین را دارند ارائه می نماید تا بتوانند مسیر صحیح پیش روی خود را مشاهده و برای رسیدن به اهداف خود آن را طی نمایند.

سئو مجموعه ای از فعالیت های مهم، پی در پی، طویل المدت و حساس و در بعضی مواقع غیر قابل برگشت می باشد که باعث می شود سایت شما به صدر نتایج گوگل دست یابد.

حال چه باید کرد تا دیگر در مسیرهای پرخطر سئو گام بر نداریم؟ بله درست حدس زدید. باید از تجربه افراد و سئوکارهای حرفه ای و با تجربه در این حوزه استفاده کرد.

توجه داشته باشید که با توجه به موضوع سایت ها و اهدافی که مدنظر دارند، استراتژی های بسیار زیادی را می توان در نظر گرفت و این خود باعث شده است که سردرگمی های زیادی برای کسانی که آشنایی چندانی با سئو ندارند به وجود بیاورد.

مشاوره رایگان سئو توسط مشاور سئو حرفه ای سئوسل

مشاوره سئو تضمینی یعنی چه؟

آیا مشاوره سئو تضمینی به این معناست که ۱۰۰ درصد پس از مشاوره سایت به نتایج برتر دست یابد؟ قطعاً خیر.

وقتی از سئو صحبت می کنیم در واقع از بهینه سازی های سایت با توجه به الگوریتم ها و یک سری از فاکتورهای گوگل صحبت می کنیم. فاکتورهایی که برای بالا آمدن در نتایج گوگل لازم است رعایتشان کنیم.

اما چرا هیچکدام از استراتژی های سئو نمی توانند ۱۰۰ درصد به وقوع بپیوندند؟

واضح است. الگوریتم های گوگل به صورت پی در پی در حال بروزرسانی هستند و فعالیت شما به عنوان یک سئوکار نیز می بایست هم راستا با این تغییرات، تغییر کند.

صفحه دریافت مشاوره سئو در سایت سئوسل: https://seocell.ir/seo-consulting/

  • ۰
  • ۰

خرید پنل پیامک یا همان خرید پنل اس ام اس و خدمات مبتنی بر پنل‌های پیامکی، سامانه ای می باشد که می توانید از طریق آن به ارسال پیامک های تبلیغاتی برای خود و مشتریانتان، آن هم به صورت انبوه و هدفمند ارسال کنید.

ما همواره خرید و فعالسازی پنل SMS را به مشتریان سئوسل توصیه می کنیم.

برای اینکه مشتریان بتوانند از این خدمات به راحتی استفاده کنند، سئوسل آن‌ها را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین بازه زمانی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

هدف از ایجاد پنل اس ام اس سئوسل دقیقا این است که بتواند شرایطی را برای مشتری فراهم کند به طوری که حجم عظیمی از پیامک را یکجا ارسال کند و به جذب مشتری و تبلیغات پیامکی با کمترین هزینه بپردازد. پیامک هایی که می توانند در یک شهر خاص، منطقه خاص و برای صنف خاصی و یا حتی سن یا جنسیت خاصی و در یک نقشه خاصی ارسال شوند و از این رو کاملا هدفمند باشند.

برای اینکه با خدمات مبتنی بر پنل sms آشنا شوید باید با محتوا، قابلیت ها و عملکرد این پنل آشنا شوید. در ادامه به طور کامل این سامانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم ابتدا در سامانه عضو شده تا گام به گام با توضیحاتی که در ادامه می آید همراه شوید و آن را فرا بگیرید.

کار با این سامانه بسیار آسان است. چنانچه پس از ثبت نام و فعال سازی پنل، در استفاده از آن سوالی برایتان مطرح بود، می توانید توضیحات این صفحه را مطالعه نمایید تا بتوانید یک پنل اس ام اس قوی داشته باشید.

 

صفحه خرید پنل پیامک و اس ام اس در سایت سئوسل: https://seocell.ir/sms/