وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

  • ۰
  • ۰


بازنویسی محتوا در واقع به معنای گرفتن محتوای منتشر شده قدیمی و تبدیل آن به محتوای غنی و خوب و البته به روز رسانی برای بازنشر به عنوان یک پست وبلاگ جدید است. شما همیشه به دنبال مطالب و موضوعات جدید نخواهید بود، گاهی اوقات می توانید با ضربه زدن روی محتوای قدیمی و تکان دادن آن، محتوای جدیدی ایجاد کنید.

در بازنویسی مطالب نیز باید نکاتی را رعایت کنید تا محتوای شما شبیه مطالب قبلی نباشد. حتما می دانید که با ایجاد چندین محتوای مشابه، نبض مثبتی به گوگل ارسال نمی شود. بازنویسی محتوا نیز دارای اصولی است که باید هنگام انجام آن رعایت کنید. در زیر روش هایی را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای بازنشر صحیح مطالب قدیمی استفاده کنید.

محتوای قدیمی را به تصویر تبدیل کنید

اینفوگرافیک یکی از بهترین گزینه ها برای تبدیل محتوای قدیمی به عکس است. با اینفوگرافیک می توانید تمام مفاهیمی را که در محتوای خود به کار برده اید در یک تصویر خلاصه کرده و به مخاطبان خود ارائه دهید. اگر در طراحی اینفوگرافیک حرفه ای نیستید، سایت ها و اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانند کار را آسان تر کنند. علاوه بر این، اینفوگرافیک ها نوع بسیار محبوبی از محتوای عکس هستند و می توانید با تبدیل محتوای قدیمی به آن جان تازه ای به آن ببخشید.

تبدیل مطالب قدیمی به دوره های آموزشی رایگان

یکی از رایج ترین و بهترین راه ها برای جذب بازدیدکنندگان سایت و دریافت ایمیل و شماره تلفن از کاربران دوره های آموزشی رایگان است. این دوره ها می توانند به شما کمک کنند تا کاربران را به سمت دوره ها یا محصولات پولی سوق دهید.

تبدیل محتوای قدیمی به مجموعه ای برای جمع آوری ایمیل یا شماره تلفن

برخی از مخاطبان به دنبال محتوای کامل و جامع برای دریافت سوالات خود در مورد یک موضوع هستند. مطالب قدیمی را که در یک رشته نوشته اید جمع آوری کنید، مجموعه ای ایجاد کنید و شماره تلفن و ایمیل دریافت کنید. نامه های کاربران دریافت ایمیل یا شماره تلفن مخاطبان هدف بسیار مفید است و به شما کمک زیادی خواهد کرد. با این کار شما مخاطب را دقیقاً به محتوای مورد نظر خود رسانده و به هدف خود یعنی کسب اطلاعات از کاربران می‌رسید.

پادکست های قدیمی را پیدا کنید

پادکست ها و فایل های صوتی یکی از پرطرفدارترین محتواهای اخیر هستند که تمایل مخاطبان به شنیدن آن ها افزایش یافته است. پس کافی است از محتوای قدیمی خود محتوای مفید و جذاب را انتخاب کرده و به پادکست تبدیل کرده و در پلتفرم های انتشار پادکست منتشر کنید. با این کار به افزایش آگاهی از برند خود و جذب مخاطبانی که طرفدار پادکست هستند کمک می کنید.

محتوای قدیمی را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

نوشتن کتاب الکترونیکی کاری زمان بر و دشوار است. اکثر کاربران ترجیح می‌دهند کتاب‌های الکترونیکی را به جای کتاب‌های فیزیکی بخوانند. با استفاده از مواد قدیمی و ترکیب آنها می توانید سرعت تولید کتاب الکترونیکی را افزایش دهید و در زمان کمتری کتاب قابل توجهی را تهیه و تولید کنید. مزیت دیگری که کتاب های الکترونیکی به شما می دهند این است که می توانید شماره تلفن و ایمیل را با آنها دریافت کنید.

محتوای قدیمی را به ویدیو تبدیل کنید

ویدئوها در حال حاضر جذاب ترین نوع محتوا برای بینندگان هستند. با پلتفرم هایی مانند یوتیوب و آپارات به راحتی می توانید بینندگان را جذب کنید. فقط محتوای قدیمی سایت خود را پیدا کنید و سپس شروع به ضبط ویدیو در مورد آن کنید. حتی می توانید محتوای ویدیویی خود را به صورت موشن گرافیک یا انیمیشن منتشر کنید تا جذاب تر شود، جدای از همه این ها، با انتشار ویدیوهای خود در یوتیوب، می توانید از این طریق به کسب درآمد نیز فکر کنید. اگر محتوا را پادشاه بدانیم، محتوای ویدئویی تاج پادشاهی است که می درخشد. بنابراین استفاده از آن را نباید نادیده گرفت.