وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

  • ۰
  • ۰


سرمایه گذاری همیشه یک تجارت پرخطر و مهم بوده است. وقتی نوبت به ثبت شرکت در کشوری دیگر می رسد، قطعاً ارزش دارد که تمام مسائل و هزینه ها را دقیقتر بررسی کرده و سپس تصمیم گیری کنید. شرایط ثبت شرکت در ترکیه سخت نیست و با کمک کارشناسان این حوزه در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. ایرانی‌کارت بر اساس سال‌ها تجربه در فعالیت‌های بین‌المللی، در حال حاضر خدمات ثبت حرفه‌ای و مطمئن برای شرکت‌های خارج از کشور با برند شرکت پالیز ارائه می‌کند.

چرا باید شرکت خود را در ترکیه ثبت کنم؟

چرا ثبت شرکت در ترکیه؟ پاسخ به این سوال برای ایرانیان ممکن است متفاوت از افراد دیگر باشد. ترکیه کشوری است که در سال های اخیر در زمینه های اقتصادی رشد فوق العاده ای داشته است و می توان با اطمینان از ثبات سیاسی و اقتصادی در این کشور سرمایه گذاری کرد. در این کشور قوانین ثبت شرکت مشابه ثبت شرکت در جمهوری اسلامی ایران است اما با تفاوت های جزئی. توجه داشته باشید پس از ثبت شرکت در ترکیه امکان اخذ اقامت وجود ندارد، ما  در موسسه مهاجرتی در تهران به سوالات شما در مورد ثبت شرکت در ترکیه پاسخ خواهیم داد.

اقتصاد ترکیه

قبل از سرمایه گذاری در یک رشته یا منطقه باید شرایط اقتصادی آن منطقه را بررسی کنیم. اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع داخلی و صنعتی است که روز به روز در حال افزایش است. جالب است بدانید که سازمان اطلاعات آمریکا ترکیه را در زمره کشورهای توسعه یافته قرار داده و در آخرین رتبه بندی ترکیه در بین 20 کشور صنعتی برتر قرار دارد.

کشاورزی، صنایع مختلف، ارتباطات، ساخت و ساز، گردشگری و خدمات مالی و بانکی از مهم ترین حوزه های فعالیت اقتصادی است که ترکیه در این سال ها به نتایج خوبی دست یافته است. البته نباید تحولات کنونی اقتصاد ترکیه را نادیده گرفت که باعث کاهش ارزش لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا شده است، اما خیالتان راحت باشد که دولت این کشور دارای شرایطی ملموس و عملی است. برنامه ریزی کنید. حل این مشکل که با ساده سازی قوانین این کشور قابل انجام است. برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در ترکیه کلیک کنید.

مزایای ثبت کسب و کار در ترکیه

یکی از مهمترین مزیت های ثبت علامت تجاری در این کشور این است که ترکیه دارای امکانات ویژه ای برای شرکت های خارجی است که شرایط ویژه ای را برای سرمایه گذاران و تجار خارجی به ویژه سرمایه گذاران ایرانی ایجاد می کند.

ثبت شرکت Avgift i Türkiye

هزینه ها و مالیات های ثبت شرکت در ترکیه

مالیات بر ارزش افزوده (VAT)

مالیات معاملات بانکی و بیمه

تمبر مالیاتی

هزینه های اولیه ثبت شرکت

سرمایه برای تاسیس شرکت

ترجمه پاسپورت در دفتر اسناد رسمی

هزینه دفاتر رسمی و مهر آنها در وزارت دارایی ترکیه

هزینه امضا، وکالت نامه و مترجم

به طور کلی هزینه ثبت شرکت در ترکیه

هزینه های جاری اداره یک شرکت در ترکیه

حقوق حسابدار رسمی

تعیین حداقل دستمزد کارکنان.

اجاره دفتر شرکت

هزینه برق، اینترنت، تلفن و آب.

مالیات بر شرکت (22 درصد از سود خالص).

مالیات شرکت 23 درصد است.

و…