وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

وبلاگ سئوسل

انتشارات سئوسل

  • ۰
  • ۰

 یکی از موثرترین و قدرتمندترین سری محصولات شرکت کانن است. سرعت و کیفیت چاپ خوبی دارد به همین دلیل در ادارات و سازمان ها و ادارات با نقش محوری کاربرد فراوانی دارد. کپی علاوه بر دستگاه کپی Canon قابلیت پرینت و اسکن را نیز دارد. دستگاه فتوکپی کانن 2206 از نظر عملکرد و قابلیت هایش فضای کمی را اشغال می کند. پیشنهاد می شود محل قرارگیری دستگاه کپی کانن 2206 را کمی بیشتر از ابعاد آن در نظر بگیرید. دستگاه فتوکپی تورا 2206 با قیمت پایین با کیفیت بالا فقط از تهران نارا نوین.

از آنجایی که جنس بدنه دستگاه بسیار مقاوم و مستحکم است، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است، در نتیجه مقاومت بالایی در برابر ضربه های احتمالی دارد. لازم به ذکر است که کاربران می توانند از طریق پورت USB 0.2 به دستگاه متصل شده و اسناد و مطالب را کپی کنند.

قابلیت های دستگاه فتوکپی کانن 2206

دستگاه کپی 2206 همیشه می تواند 999 صفحه در دقیقه کپی کند. از این رو در تجارت و مدیریت کاربرد فراوانی دارد. از صفحه نمایش 3.5 اینچی در پشت استفاده می کند که می توانید اطلاعات نوشته شده را در آن مشاهده کنید. علاوه بر این کلید اصلی در گوشه نمایشگر تعبیه شده است که امکان کنترل و کنترل را فراهم می کند. زمان گرم شدن دستگاه تنها 13 ثانیه طول می کشد.

اولین کپی 7.4 ثانیه طول می کشد. در مقایسه با دستگاه های فتوکپی در همان دسته، این رقم چشمگیر است که کیفیت و کارایی یک محصول تمام فناوری را افزایش می دهد. لازم به ذکر است که مواد مصرفی و مواد سازگار این سری تونر تونر Canon C-EXV 42 می باشد. بادوام و ماندگاری بالایی دارد، بنابراین اگر به طور مداوم روی آن چاپ کنید، متن تمام می شود یا جوهر ریخته نمی شود.

مشخصات فنی Canon Copier 2206

دستگاه کپی 2206 آوافرهنگ از چاپ تک رنگ استفاده می کند.این دستگاه قادر است 22 برگ در سایز A4 و 11 برگ در سایز A3 در دقیقه با وضوح 600x600dpi کپی کند.این دستگاه دارای سرعت و کیفیت خوبی است که قدرت و استحکام بالای آن را نشان می دهد.e.

دارای 256 مگابایت حافظه و نسبت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد است و با مجهز بودن به این ویژگی، اسناد بسیار کوچک یا بسیار بزرگ را می توان به اندازه دلخواه تغییر اندازه داد. دستگاه تا اندازه کپی A3 را پشتیبانی می کند. سینی بادوام که 250+80 صفحه را در خود جای می دهد.

پرینتر از دیگر مزایای این دستگاه است. مانند کپی، سرعت و کیفیت خوب است، چاپ با 22 صفحه در سایز A4 و 11 صفحه با وضوح 600x600 dpi با سرعت A3 انجام می شود. بنابراین از نظر چاپ می تواند جواب خوبی باشد.

علاوه بر چاپ، از قابلیت اسکن اسناد نیز استفاده می شود. این می تواند 23 صفحه در دقیقه را با وضوح 300x300 اسکن کند و برای محیط های کاری سبک توصیه می شود.